четверг, 7 декабря 2017 г.

Новогодняя открыточка для Марафона подарков! Кто хочет?

Привіт всім! Новорічні свята зовсім-зовсім близько! І листівочки як ніколи зайвими не будуть, адже то тут, то там нас неочікуванно перехоплюють старі знайомі та друзі. І невеличкий подаруночок завжди є приємним доповненням до будь-якої бесіди. Нас запрошують в гості,. Або ми. Новорічні листівочки зайвими не бувають))))


Для нашого завдання в мене вийшла надвичайно приємна листівочка! Я, напевно, свій самий перший фанат))) Давайте дивитись!


 Була в мене ідея фікс - фішку примінити)))
 Кружева, вязалочки, помпошки - так теплі елементи роботи.
 Як завжди - багато вирізалочок! Я їх обожнюю)
 Серединка простенька, але ароматна!

Як отримати цю красу:


Якщо Вам подобається, то стаємо ПЧ Scrap Relax та мого блогу. В коментарях пишемо ХОЧУ СВЯТА! Я кожному присвою номерочок і 19 грудня, в день Святого Миколая, коли діти отримують подарунки, одна з Вас може отримати листівку з легкої руки мого синочка. І ще буде бонус для хомяка)
Листівка, нажаль, поїде тільки по території України.
Матеріали для листівочки від нашого чудового спонсору, магазину Meri-art!

Піду по таким завданням:
Чипборд - сніжинка та гірлянда
Серветка під квітковою композицією, білі помпошки, імітація снігу, і чіп-гірлянда з ялинковими кульками, і чіп сніжинка, під картинкою.
Вдохновилась палитрой целиком)
  • цвет (красный, зеленый,
  • снег;
  • шишки;
  • снежинки;
  • елочные игрушки;
  • остролист, пуансетия;
  • деревянная текстура;
  • елочная гирлянда;




12 комментариев:

  1. Хочу свята!!Волшебная открыточка!!

    ОтветитьУдалить
  2. Хочу свята! Такая праздничная открытка! Я тоже очень люблю вырезалки :)

    ОтветитьУдалить
  3. Дуже тепла та святкова листівка! Дякуємо за участь у завданні від Арт Клубу!

    ОтветитьУдалить
  4. Праздничная и теплая открытка! Спасибо за участие в задании от блога Art Club UA.

    ОтветитьУдалить
  5. Замечательная открытка! Спасибо за участие в нашем задании от ТМ ЕК)

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...