вторник, 19 июня 2018 г.

Мой мир тычинок)

Привіт всім! Сьогодні я буду розповідати про свій улюблений елемент в скрапі.

Взагалі, завдання було про стилі, і відразу захотілося  написати про Прованс. Але в нашому блозі є чудова стаття від Ірини Скляр) Наступна думка була про шеббі, але й його добре описала наша Тоня Рапота. Це мої найулюбленіші стилі. А що ж ще? В стилях, напевно, нічого конкретного. А ось в елементах, є один самий найулюбленіший, самий наймиліший мені - тичинки! Великі, малі, сині чи рожеві - обожнюю всі!
Чому ж я так люблю тичиночки? Відповідь проста - обожнюю квіти! І для мене тичинки - їх тонкий аромат. Щось таке, що об,єдную та гармонізує всю композицію. Додає чутливості та легкості. В своєму відео покажу та розповім про найулюбленіші, про розміри та кольори. Також покажу декілька робіт в яких вони застосовані.



Тичинки можна зробити й самому. В інтернеті масса рвзноманітних МК, я наведу тільки декілька. Особисто ще не пробувала робити тичиночки, але дуже хочу спробувати)


 Покажу декілька прикладів застосування тичинок в моїх роботах:




Білий колір - самий універсальний. Його сміливо можна брати ну дуже багато) Згодиться завжди!


А ця листівочка збагатилася дуже цікавими, я б сказала, крижаними тичинками. Чудова ассоціація до зими.

Запрошую до магазину нашого спосору, Скрап радість, за поповненням своїх тичинкових коллекцій!
На сьогодні все) Бажаю найкращих квіткових композицій в Ваших роботах!



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...